laupäev, 7. oktoober 2017

Minu Belek, vol 2.

Te ei taha ju teada, et mu tervis pole eriti paremaks läinud? Siis ärge parem edasi lugege, sest keda huvitavad haigused, eriti, kui need pole tema enda omad. Aga jah, olukord on suurepärane, kuid mitte lootusetu. Põhilise aja veedan hotellitoas ja põen jätkuvalt. Tõsi küll, on edusammud, näiteks pole juba teist päeva palavikku ja ilm on pilviseks pööranud, seega pole nii väga piinavalt valus toas vedeleda.
Eile suutsin ennast kohalikku pudupoodi vedada, et osta endale kamm. Oli valida 3-e ja 4 piiga kammi vahel. Võtsin 3-se, maksis ainult 8 eurot, 4-se hind lõi mu niigi nõrgad põlved veel nõrgemaks - 12 eurot. No nii palju mul nüüd ka juukseid pole, et peaks neid nii tiheda kammiga kammiga. Aga küll oli hea tunne pärast 5 päevast kammimatust jälle juukseid siluda.
Söömas jõuan ikka  käia, eks see mu ainuke meelelahutus ongi. Ah mis ma nüüd valetan, meie tuppa kostub väga hästi basseinibaarist tulev elav muusika kuskil kella 8-9 vahel õhtul ja pärast seda areenal algava showprogrammi muusika, nii et mingil moel ma ikka seltsielust osa saan. Aga ühel õhtul mõtlesin, et isegi, kui oleksin terve, ei viitsiks ühtegi programmi vaatama minna, eks ole neid ju eluajal juba küll nähtud ja mida seal uut ikka vaadata on? Nii see vananemine algab - avastad, et oled juba kõike oma elus näinud ja tasapisi kaob huvi uue ja huvitava vastu ka.
Papal muidugi on kõik hästi, peab ta ju meie kahe eest tööd tegema, ega siis tuusiku eest makstud raha saa liiva joosta lasta. Ahjaa, tuusiku hinnast ka. Kahepeale siin kenas 5 tärni UAll hotellis elamine läks meile maksma 475 eurot. See oli müstiline pakkumine, mille ma kogemata kombel ühel varahommikul booking.comi lehelt avastasin. Lennupiletid olid mul juba varem ostetud, ka üliodavalt. Aga nagu ikka - kui sul mingi asjaga tohutult näkkab, siis saad kohe teises kohas oma näpud kõrvetada. Minu puhul siis oli kõrvetuseks see va paha haigus. Nii et ei ole head ilma halvata ja vastupidi. Püsige teie seal kaugel Eestis ikka terved ja tehke oma valimised ka ära, minu number on 247. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar