pühapäev, 23. detsember 2012

Tai 2012 - Jäänud on veel 2 päeva


Täna kriipsutasin maha eelviimase päeva oma exceli tabelisse genereeritud reisikalendrist, kokku on nüüd mahatõmmatud päevi täpselt 99. Pühapäeval istun koos õega lennukisse ja aidaa, karm põhjamaa, ees ootab puhkus, puhkus ja veelkord puhkus! Kui oled jätnud suvepuhkuse siin kodumaal vahele, siis tunned lausa füüsiliselt, et midagi on viltu - oled pahuram kui tavaliselt, söögiisu on suurem, mõtted liiguvad aeglaselt, autot juhtides oled tähelepanematu ja õhtul uinud teleka ette, nägemata nii igavaid saateid nagu Foorum, Kahekõne, Vabariigi Kodanikud ja Kaua võib? Õnneks ei keela keegi unistamast ja seda olengi nüüd viimased nädalad vaikselt omaette teinud - kas võib nii juhtuda, et näedki päriselt päikest, tunned, et ilm on soe ja merevesi on ehtne supp? See kõik pidi nii olema Tais. Kui kohale olen jõudnud, siis annan teada!
Aga enne pean veel jõudma käia raamatupoes, et osta uuemat Eesti ilukirjandust - tegin juba nimekirja valmis, mida ma tahan lugeda. Mitte et ma kardan, et seal võiks igav olla, aga olen harjunud, et rannas on raamat kaasas ja teiseks ei saa ma enne magama jääda, kui ei ole lugenud vähemalt kahte lehekülge. See on nagu mingi püha tegevus enne uinumist.

Ega midagi, soovin endale head puhkust ja ägedaid elamusi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar